Autentikacijska i autorizacijska infrastruktura sustava znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj
  • Hrvatski
  • English

Odgovorne osobe ustanove u sustavu AAI@EduHr

 

Osobe na dužnosti u sustavu AAI@EduHr

Stjecanjem statusa matične ustanove/partnera u sustavu AAI@EduHr svaka  ustanova/tvrtka obvezuje se provesti imenovanje osoba na dužnost:

1. odgovorne osobe u sustavu AAI@EduHr

2. predstavnika u Vijeću AAI@EduHr.

1. Prava i obaveze odgovorne osobe matične ustanove u sustavu AAI@EduHr  definirane su Člankom 27. Pravilnika o ustroju AAI@EduHr. Dužnosti odgovorne osobe partnera u sustavu AAI@EduHr definirane su Čl. 32. Pravilnika o ustroju. U kontekstu sustava AAI@EduHr odgovorna osoba ne treba biti čelnik ustanove već to može biti tehnička osoba zadužena za komunikaciju s koordinatorom sustava AAI@EduHr (timom sustava AAI@EduHr) i ostale radnje vezane uz funkcioniranje sustava AAI@EduHr na ustanovi.  Ustanova može imenovati više osoba na tu dužnost.

Imenovane odgovorne osobe imaju pristup web-sučelju:

  • AAI@EduHr administracija u svrhu ažuriranja podataka o ustanovi u sustavu AAI@EduHr, kao npr.: postavljane zahtjeva vezanih uz status ustanove u sustavu AAI@EduHr, upravljanje postavkama vezanih uz AAI@EduHr sevise ustanove, mijenjati kontakt podatke.
  • Registru resursa u svrhu odobravanja postavljenih zahtjeva za registracijom resursa ili ažuriranjem postavki registriranog resusa, dodavanja novih administratora određenog resursa...

2. Uloga predstavnika u Vijeću AAI@EduHr definirana je Člankom 38. Pravilnika o ustroju AAI@EduHr. Ustanova može imenovati isključivo samo jednu osobu na tu dužnost.

Postupak imenovanja/razrješenja u sustavu AAI@EduHr

Imenovanje novih odgovornih osoba ustanove u sustavu AAI@EduHr, imenovanje novog predstavnika u Vijeću AAI@EduHr, odjavljivanje osoba koje više nisu na tim dužnostima ili ažuriranje podataka o osobi na dužnosti u sustavu AAI@EduHr obavlja se podnošenjem Zahtjeva za promjenom statusa matične ustanove kroz web-sučelje AAI@EduHr administracija.

Zahtjev je dostupan u izborniku sučelja:

  • (za matične ustanove) „Zahtjevi“  > "Promjena statusa matične ustanove“  > „Zahtjev za promjenom statusa matične ustanove“
  • (partnere) „Novi zahtjev vezan uz status“  > "Promjena statusa ustanove partnera“  > „Zahtjev za promjenom statusa ustanove partnera“.

Pristup sučelju dozvoljen je isključivo imenovanim odgovornim osobama u sustavu AAI@EduHr.

*Ukoliko nitko od imenovanih osoba više nije povezan s ustanovom i nije u mogućnosti pristupiti sučelju AAI@EduHr administracija, na e-mail adresu aai@srce.hr potrebno je javiti ime i prezime osobe koja se briše s dužnosti odgovorne osobe/predstavnika u Vijeću AAI@EduHr te ime i prezime (OIB, broj telefona/mobitela, e-mail adresu) osobe koja se imenuje na dužnosti u sustavu AAI@EduHr.

Po otvaranju Zahtjeva za promjenom statusa matične ustanove prikazuju se podaci o imenovanim odgovornim osobama na dužnosti u sustavu AAI@EduHr i predstavniku u Vijeću AAI@EduHr.

Te podatke je moguće ažurirati kroz rubriku  "Akcija" na način da se u  padajućem izborniku odabere jedna od ponuđenih vrijednosti za svaku osobu pojedinačno.

  • Ako neki podatak o aktualnoj imenovanoj osobi želite promijeniti (broj telefona, e-mail adresu), unesite njegovu novu vrijednost i iz padajućeg izbornika odaberete Akciju: "Promjena".
  • Ukoliko imenovanu  osobu želite obrisati sa dužnosti u sustavu AAI@EduHr potrebno je iz padajućeg izbornika odabrati Akciju: "Brisanje". 
  • Za imenovanje nove odgovorne osobe na dužnosti u sustavu AAI@EduHr potrebno je iskoristiti znak "+" ispod teksta:

 

  • Za imenovanje novog  predstavnika u Vijeću AAI@EduHr potrebno je također iskoristiti znak "+" ispod teksta: "Novi predstavnik u Vijeću AAI@EduHr". Budući da ustanova može imati samo jednog predstavnika u Vijeću AAI@EduHr, dodavanje nove osobe na tu dužnost nije moguće bez brisanja osobe koja je trenutno imenovana na tu dužnost.

Nakon ispunjavanja podataka,  zahtjev prelazi u stanje 'podneseno' nakon čega će biti omogućen dohvat PDF verzije obrasca zahtjeva koju je potrebno ovjeriti potpisom čelnika i pečatom ustanove te poslati na adresu navedenu na obrascu.

Važne napomene:

  • Na email adrese odgovornih osoba koje su prijavljene u gore spomenutom obrascu stići će email za pridruživanje članstva u virtualnoj organizaciji. Taj email sadrži poveznicu (URL) na koju je potrebno kliknuti da bi se prihvatilo članstvo. Ako odgovorna osoba nije kliknula na spomenutu poveznicu neće imati pristup sučelju AAI@EduHr administracija i Registru resursa.
  • Odgovorne osobe matične ustanove u sustavu AAI@EduHr definirane Čl. 27. nisu isto što i kontakt-osobe za podršku korisnicima ustanove izlistane na stranici s popisom matičnih ustanova. Te kontakte je moguće ažurirati izravno kroz sučelje AAI@EduHr administracija bez slanja ovjerene PDF verzije obrasca zahtjeva
  • Tijekom godišnjeg certificiranja matičnih ustanova u sustavu AAI@EduHr, na email adrese odgovornih osoba matičnih ustanova prijavljene u gore spomenutom obrascu stići će email za potvrdu podataka. Taj email sadrži poveznicu (URL) na koju je potrebno kliknuti da bi se potvrdila točnost kontaktnih podataka odgovorne osobe ustanove u sustavu AAI@EduHr. Norma "Imenovani predstavnici" pri certificiranju matičnih ustanova ne može biti ispunjena ako imenovana odgovorna osoba nije kliknula na spomenutu poveznicu.

U nastavku se nalazi popis aktualnih odgovornih osoba ustanove u sustavu AAI@EduHr te predstavnika u Vijeću AAI@EduHr.
 

Aktualni podaci

Za pregled podataka morate biti prijavljeni. Kliknite ovdje da biste se prijavili.